Album Drake - Scorpion [OUT NOW]

Started by Poohdini, Mar 9, 2018, in Drake Add to Reading List

  1. Michael Myers
    Posts: 29,303
    Likes: 51,448
    Joined: Feb 28, 2011

    Michael Myers

    The Boogeyman Is Coming

    Jul 8, 2018
    Agree to an extent tbh yeah but I thought u didn't knew he meant 'HA those beats are ded cuz I killed them!!'
     
    1
    dester23 likes this.
    1
    dester23 likes this.
    Aug 22, 2019
  2. Zebedee
    Posts: 3,277
    Likes: 3,714
    Joined: Nov 15, 2017
    Location: pennsylvania, Ohio

    Zebedee

    its ya boy zeberdee

    Jul 8, 2018
    well never irl have i said "wow that beat is DEAD cuz he killed that shit!" about any artist ever. However, i have plenty of times said "wow this beat is dead" meaning its shit.
     
    1
    Michael Myers likes this.
    1
    Michael Myers likes this.
    Aug 22, 2019
  3. Michael Myers
    Posts: 29,303
    Likes: 51,448
    Joined: Feb 28, 2011

    Michael Myers

    The Boogeyman Is Coming

    Jul 8, 2018
    I guess its the only way he could make a clever joke about being a deadbeat dad lol
     
    Aug 22, 2019
  4. Gurj
    Posts: 1,741
    Likes: 1,847
    Joined: Aug 19, 2017

    Jul 8, 2018
    This is such a good album, I think people just hate it because of the whole thing with Push
     
    1
    Mike Tyson likes this.
    1
    Mike Tyson likes this.
    Aug 22, 2019
  5. Slyk
    Posts: 5,642
    Likes: 18,935
    Joined: Feb 15, 2011
    Location: Detroit -> Chicago.

    Slyk

    God made a prophet.

    Jul 8, 2018
    your wifey
    your wifey
    your wifey
    your wifey
     
    3
    Poohdini, Graham and Enigma like this.
    3
    Poohdini, Graham and Enigma like this.
    Aug 22, 2019
  6. Enigma
    Posts: 12,263
    Likes: 12,596
    Joined: Nov 27, 2014

    Enigma

    Civil liberties > Police safety

    Jul 9, 2018


    Drake stays winning
     
    3
    Immy, Poohdini and Graham like this.
    3
    Immy, Poohdini and Graham like this.
    Aug 22, 2019
  7. CrimsonKing
    Posts: 97
    Likes: 126
    Joined: Dec 18, 2014
    Location: Alabama

    Jul 10, 2018
    Who the hell is G Herbo?
     
    Aug 22, 2019
  8. Enigma
    Posts: 12,263
    Likes: 12,596
    Joined: Nov 27, 2014

    Enigma

    Civil liberties > Police safety

    Jul 10, 2018
    A really good rapper

     
    Aug 22, 2019
  9. Graham
    Posts: 149
    Likes: 125
    Joined: Dec 1, 2014

    Jul 10, 2018
    It’s gonna blow up anyway, but if he drops a good video with In My Feelings that shit will be everywhere.

    Potentially hotline bling status. Drizzy too calculated with the meme culture
     
    1
    Mike Tyson likes this.
    1
    Mike Tyson likes this.
    Aug 22, 2019
  10. finktron
    Posts: 27
    Likes: 22
    Joined: Jun 12, 2015

    Jul 13, 2018
     
    Aug 22, 2019
  11. koolkid
    Posts: 21
    Likes: 3
    Joined: Jun 11, 2018
    Location: Everywhere

    Jul 24, 2018
    Young thug ft. NBA Youngboy - Im On download below: ---- HERE
    https://giditune.com/music/young-thug-nba-youngboy-im-on/
     
    Aug 22, 2019
  12. common lisp
    Posts: 126
    Likes: 121
    Joined: Jun 20, 2018

    Jul 25, 2018
    almost a month later, my favorite song on this album is i'm upset
     
    1
    Rick likes this.
    1
    Rick likes this.
    Aug 22, 2019
  13. Rick
    Posts: 19,554
    Likes: 39,420
    Joined: Jul 15, 2015

    Rick

    Super Moderator

    Jul 25, 2018
    "And you talkin' 'bout you upset... Hahaha, well, I wanna see what it's like when you get angry, okay?"

    [​IMG]
     
    2
    common lisp and Xmipod like this.
    2
    common lisp and Xmipod like this.
    Aug 22, 2019
  14. Jay Zeus
    Posts: 4,037
    Likes: 4,587
    Joined: Aug 7, 2011

    Jay Zeus

    I am the god-favored weed strain

    Jul 25, 2018
    Drizzeh with the pigeons. I'm realeh 'bout that bidneh.
     
    Aug 22, 2019
  15. Poohdini
    Posts: 13,809
    Likes: 24,315
    Joined: Feb 15, 2011

    Poohdini

    MVP MVP

    Jul 30, 2018
    Nonstop video iconic
     
    1
    Immy likes this.
    1
    Immy likes this.
    Aug 22, 2019
  16. Immy
    Posts: 26,610
    Likes: 41,697
    Joined: Jul 26, 2015

    Immy

    yikes

    Jul 30, 2018
     
    Aug 22, 2019
  17. Immy
    Posts: 26,610
    Likes: 41,697
    Joined: Jul 26, 2015

    Immy

    yikes

    Jul 30, 2018
    Cant Take a Joke iconic
     
    1
    Poohdini likes this.
    1
    Poohdini likes this.
    Aug 22, 2019
  18. Immy
    Posts: 26,610
    Likes: 41,697
    Joined: Jul 26, 2015

    Immy

    yikes

    Jul 30, 2018
    Elevate a classic
     
    1
    Poohdini likes this.
    1
    Poohdini likes this.
    Aug 22, 2019
  19. Immy
    Posts: 26,610
    Likes: 41,697
    Joined: Jul 26, 2015

    Immy

    yikes

    Jul 30, 2018
    Emotionless soty
     
    1
    Poohdini likes this.
    1
    Poohdini likes this.
    Aug 22, 2019
  20. Immy
    Posts: 26,610
    Likes: 41,697
    Joined: Jul 26, 2015

    Immy

    yikes

    Jul 30, 2018
    Side B is take care levels at certain points.
     
    1
    Poohdini likes this.
    1
    Poohdini likes this.
    Aug 22, 2019
Live Thread