awhellno
Posts 1,108
Ratio 1:2.7

About awhellno

  • Apr 16, 2016
  • Last Activity: Oct 30, 2020 at 7:10 PM

Most Posts - October

  • Ricky
    985
  • Guma
    686
  • Grimace aka Andys Father
    519
  • Donkey Kong Cuntry
    498
  • aleeex1972
    397
  • hargydon
    373
  • joeyp363
    336
  • JMG
    286
  • JulnHT
    270
  • Chuny
    256
  • cpt awesome WPG joint acc
    229
  • M Solo
    218
    1. awhellno
      awhellno Nov 17, 2017
      Pnb album is dope but i feel like i'm betraying lil b listening to it
      5 5
      reesey, OwI, Ordinary Joel and 2 others like this.
      1. SleepyGhost
        SleepyGhost Nov 17, 2017
        u are not his boyfriend
        2 2
      2. awhellno
        awhellno Nov 17, 2017
        Pnb still a lil b---- tho
      3. jmillithauglybasedgod
        jmillithauglybasedgod Nov 17, 2017
        0 0
    2. awhellno
      awhellno Oct 22, 2017
      krept and konan 7 days 7 nights f---ing bangs holy f---
      2 2
      Chigzzer and Ordinary Joel like this.
    3. awhellno
      awhellno Oct 8, 2017
      0 0
    4. awhellno
      awhellno Sep 18, 2017
      Ya boi is studying electronics. next tony stark in the making ya heard me
      2 2
      Ordinary Joel and Mraczewsky like this.
      1. awhellno
        awhellno Sep 18, 2017
        Hold on tony stark aint real so ill be the first one
        1 1
        Ordinary Joel likes this.
      2. awhellno
        awhellno Sep 18, 2017
        I'm high rn
        1 1
        Ordinary Joel likes this.
    5. awhellno
      awhellno Aug 30, 2017
      2 2
    6. awhellno
      awhellno Aug 26, 2017
      LIR 2 gets better the more i listen to it
      2 2
      Ordinary Joel and SKUX GOD like this.
    7. awhellno
      awhellno Aug 18, 2017
      Ferg x Yachty song still a b-----r. I dunno why people hated on this.
      2 2
      Ordinary Joel and Sign Language like this.
      1. Sign Language
        Sign Language Aug 18, 2017
        Real talk. The dj at the strip club i go to keeps it in rotation.
        2 2
        Ordinary Joel and awhellno like this.
    8. awhellno
      awhellno Jul 26, 2017
      Perfect timing is s---. Why metro wasting his beats on boring a--- nav
      4 4
    9. awhellno
      awhellno Oct 2, 2016
      bruh everybody is leaking s--- . next up somebody leaks bob the builder theme song og demo or sum s---
      4 4
      1. Jordan
        Jordan Oct 2, 2016
        lmao
        2 2
        Ordinary Joel and awhellno like this.
    10. awhellno
      awhellno Sep 9, 2016
      Bruuuh these driving lessons are f---ing me up. If i ever get my license, you better be careful on them streets.
      1 1
      Ordinary Joel likes this.
      1. View previous comments...
      2. awhellno
        awhellno Sep 9, 2016
        Yeah I just hope my driving gets better. I think my instructor is kinda annoyed by me but we'll see
        2 2
        Ordinary Joel and Mr Rager like this.
      3. Mr Rager
        Mr Rager Sep 9, 2016
        Lol Bro they're always like that, me and my friends all went through the same thing. You'll be fine
        2 2
        Ordinary Joel and awhellno like this.
      4. awhellno
        awhellno Sep 9, 2016
        Aight thanks man. Thats givin me hope
        2 2
        Ordinary Joel and Mr Rager like this.
    11. awhellno
      awhellno Aug 29, 2016
      I firmly believe that people who dont listen to music at all, are either aliens or mentally ill
      2 2
      Ordinary Joel and Lamont like this.
    12. awhellno
      awhellno Aug 23, 2016
      Just relistened to Big Willie Style. Will Smith needs to put out some new music asap...
      4 4
      1. Jakey
        Jakey Aug 23, 2016
        It's on its way :emoji_wink:
        2 2
        Ordinary Joel and awhellno like this.
      2. awhellno
        awhellno Aug 23, 2016
        I'll trust your words.
        2 2
        Ordinary Joel and Jakey like this.
    13. awhellno
      awhellno Jun 29, 2016
      Wow bishop lamonts album "the reformation" is finally gonna be released this summer. Hope it got dat dre production
      0 0
    14. awhellno
      awhellno Jun 28, 2016
      Lol dj khaled always hanging out with dem rich white teens on snapchat
      1 1
      Jakey likes this.
    15. awhellno
      awhellno May 27, 2016
      I want the cdq of the original waves and famous/nina chop demo featuring chance the rapper soooo f---ing bad its unbelievable...
      1 1
      Ordinary Joel likes this.
      1. Jay Zeus
        Jay Zeus May 27, 2016
        And I would just settle for Kanye's original version of Famous, tbh.
        0 0
    16. awhellno
      awhellno May 15, 2016
      You see it's leaders and it's followers/ But i'd rather be a d-ck than a swallower...
      2 2
      Groovy Tony and Loyalty like this.
    17. awhellno
      awhellno May 12, 2016
      Today I finished my final exams. Thanks DJ Khaled for giving me the motivation I needed. #TheyCantStopMeFromWinning
      4 4
    18. awhellno
      awhellno May 8, 2016
      I've been pimpin' since Big Pimpin, been pimpin'...
      1 1
      Ordinary Joel likes this.
    19. awhellno
      awhellno May 7, 2016
      Please Nas give us a new album.... One of the greatest to ever bless the mic
      5 5
    20. awhellno
      awhellno May 5, 2016
      d--- the new dmx album gonna be legendary i feel it
      3 3
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...