Venblavi
Posts 197
Ratio 1:3.3

About Venblavi

  • Feb 16, 2011
  • Last Activity: Feb 9, 2018

Most Posts - September

  • Rick James
    704
  • icecube
    437
  • Grimace aka Andys Father
    435
  • Guma
    430
  • Michael Myers
    430
  • JMG
    414
  • Chaotic Progress
    217
  • Jeans
    215
  • Donkey Kong Cuntry
    158
  • joeyp363
    147
  • Sign Language
    142
  • pHiLLip fARkLe
    125
    1. Proto
    2. theg
      theg Aug 6, 2020
      pls respond
      4 4
      1. Worm
        Worm Aug 6, 2020
        plz
        2 2
        Zeugma and theg like this.
    3. theg
      theg Feb 3, 2020
      Miss this lil feller like you wouldnt believe
      1 1
      Zeugma likes this.
      1. Zeugma
        Zeugma Feb 3, 2020
        we didn't deserve him tbh
        0 0
    4. Proto
      Proto Feb 26, 2017
      1 1
      Ordinary Joel likes this.
      1. Venblavi
        Venblavi Feb 26, 2017
        u must have me confused with someone else, im not into beastiality
        1 1
        Ordinary Joel likes this.
    5. Proto
      Proto Feb 16, 2017
      meet me in the courtyard after 3rd period tomorrow #fight #itson
      2 2
      Ordinary Joel and Dew like this.
      1. Venblavi
        Venblavi Feb 16, 2017
        *shoots up the school in 2nd period to get out of the fight*
        2 2
        Ordinary Joel and King V like this.
      2. Proto
        Proto Feb 16, 2017
        bro don't wtf!!!!!
        1 1
        Ordinary Joel likes this.
    6. theg
      theg Jan 26, 2017
      who are you
      2 2
      Ordinary Joel and King V like this.
      1. Venblavi
        Venblavi Jan 27, 2017
        im gonna beat u up for saying this
        0 0
      2. theg
        theg Jan 27, 2017
        im sorry who are u again
        0 0
      3. Venblavi
        Venblavi Jan 27, 2017
        am gonna sock u in the blubber pouch v hard
        0 0
    7. theg
      theg Jan 4, 2017
      oh god this edgy fakket is back :rolleyes:
      1 1
      Ordinary Joel likes this.
      1. Lonny Breaux
        Lonny Breaux Jan 4, 2017
        Bro stop being a little girl and get out ya feels
        1 1
        Ordinary Joel likes this.
      2. Lonny Breaux
        Lonny Breaux Jan 4, 2017
        Unblock me you f--king queer its been like 3 days holy f--k
        2 2
        Ordinary Joel and SHUDEYE like this.
      3. Venblavi
        Venblavi Jan 26, 2017
        @theg wtf unblock lawnny you edgy fakket, its been 27 days :rolleyes:
        1 1
        Lonny Breaux likes this.
    8. Trackz
      Trackz Jan 4, 2017
      Oh shit, VBV? I remember you back from SL days.
      1 1
      Ordinary Joel likes this.
      1. Venblavi
        Venblavi Jan 4, 2017
        what do u remember about me specifically tho?
        1 1
        Ordinary Joel likes this.
      2. Trackz
        Trackz Jan 4, 2017
        You were really active there. Its been a long time, but I do specifically remember enjoying your posts.
        1 1
        Ordinary Joel likes this.
      3. Venblavi
        Venblavi Jan 26, 2017
        thx bro, always nice to chop it up with the fans

        did you prefer my embarrassing debut on trshady, my active years puttin in work on sl or my underrated coli stint?
        0 0
    9. Lonny Breaux
      1 1
      Ordinary Joel likes this.
      1. Venblavi
        Venblavi Jan 4, 2017
        fikky wotop bro
        1 1
        Ordinary Joel likes this.
    10. Lonny Breaux
      Lonny Breaux Mar 7, 2016
      Vik my mans, water u doing? :@@@ next major key to success revealed
      0 0
      1. View previous comments...
      2. Venblavi
        Venblavi Mar 7, 2016
        i wouldve edited it tho if u asked b/c am down 4 my budzzz
        0 0
      3. Venblavi
        Venblavi Mar 19, 2016
        0 0
      4. Proto
        Proto Mar 19, 2016
        I was hacked
        0 0
    11. theg
      theg Feb 22, 2016
      Why do u log out on your own computer i dont get it
      0 0
      1. Venblavi
        Venblavi Feb 22, 2016
        u do what u want when youre poppin
        0 0
    12. gorealsteady
    13. nilbog
      nilbog Jan 8, 2016
      you like Sam Hill's new song?
      0 0
      1. View previous comments...
      2. nilbog
        nilbog Jan 8, 2016
        I get what you mean. I dig it, but his rapping has definitely changed. In comparison, his presence/delivery has degraded over the course of the albums into the monotone, nasally emo voice we have now.
        0 0
      3. Venblavi
        Venblavi Jan 8, 2016
        its a shame cuz some of the lines on this were good, but it just doesnt sound good. i know he had some other sam hill songs out a few years ago when we were on sl. needa relisten to those

        u f--k with dr octagon/dr dooom or ganksta nip btw?
        0 0
      4. nilbog
        nilbog Jan 8, 2016
        i haven't listened to them in a minute, but yeah man! you were the one that showed me them all those years ago
        0 0
    14. Lonny Breaux
      1 1
      theg likes this.
      1. Venblavi
        Venblavi Nov 18, 2015
        fiddy we platty yikes no homo :ssss hubbies?
        0 0
    15. theg
      theg Nov 18, 2015
      next you're going to tell me how you're atheist again
      0 0
    16. theg
      theg Nov 18, 2015
      *tips fedora* nice one u edgy c-nt
      0 0
    17. theg
      theg Nov 18, 2015
      ooohhhh no you don't. i see where this is going.
      0 0
    18. Kon
      Kon Oct 1, 2015
      Sup Venom? Good to see ya here man, I'm taking bets on if you can make it to 15 posts without a ban.
      1 1
      Narsh likes this.
      1. Venblavi
        Venblavi Oct 1, 2015
        whats happening konigga? i wont be around for long but give me the full list of whos in on the bets and ill fix it in your favor before i take off :scheme: :plot:
        0 0
      2. Venblavi
        Venblavi Nov 18, 2015
        >leaving me hanging without a response
        0 0
      3. Venblavi
        Venblavi Nov 18, 2015
        (theres a clever lil double entendre there btw)
        0 0
    19. theg
      0 0
    20. The Prototype
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...