Film Michael Myers' horror movies discussion thread

Started by Michael Myers, Apr 23, 2017, in Entertainment Add to Reading List

  1. BIGFOOT
    Posts: 2,452
    Likes: 4,200
    Joined: Jan 26, 2015

    BIGFOOT Pick A Side

    Aug 3, 2020
    They better not push the release date for that back as well.
     
    Sep 24, 2020
  2. Michael Myers
    Posts: 33,612
    Likes: 62,906
    Joined: Feb 28, 2011

    Michael Myers Moderator

    Aug 3, 2020
    Oh lmao I didn't even know that (the columbine reason). I just thought it was kinda far fetched who the killet was, despite it being executed fine.

    Its a good movie but I think 1, 2 and 4 are a lot better. I like it tho, think I'm gonna watch it tonight watched 4 yesterday which was again, gr8! Lookin forward to five.
     
    Sep 24, 2020
  3. Tom Brady
    Posts: 1,806
    Likes: 2,285
    Joined: Feb 16, 2011
    Location: Foxborough

    Tom Brady "I'm a pretty good winner."

    Aug 3, 2020
    Love Kevin Smith but horror isn’t his thing. I liked Red State but I don’t even think I finished Tusk.
     
    1
    pHiLLip fARkLe likes this.
    1
    pHiLLip fARkLe likes this.
    Sep 24, 2020
  4. Spatula
    Posts: 4,072
    Likes: 7,281
    Joined: Jan 11, 2015

    Aug 3, 2020
    I didn't even know they're doing a remake. Unnecessary, the original is great, they cannot top it.
     
    2
    Michael Myers and BIGFOOT like this.
    2
    Michael Myers and BIGFOOT like this.
    Sep 24, 2020
  5. BIGFOOT
    Posts: 2,452
    Likes: 4,200
    Joined: Jan 26, 2015

    BIGFOOT Pick A Side

    Aug 3, 2020
    Go check out the trailer for it on YouTube, I think it looks promising.
     
    1
    Michael Myers likes this.
    1
    Michael Myers likes this.
    Sep 24, 2020
  6. Michael Myers
    Posts: 33,612
    Likes: 62,906
    Joined: Feb 28, 2011

    Michael Myers Moderator

    Aug 3, 2020
    candyman was cool but I do hope the remake is better. Tony todd tho >
     
    3
    BIGFOOT, Spatula and The Moon Man like this.
    3
    BIGFOOT, Spatula and The Moon Man like this.
    Sep 24, 2020
  7. pHiLLip fARkLe
    Posts: 4,874
    Likes: 7,587
    Joined: Feb 15, 2011

    pHiLLip fARkLe The Last Laugh.

    Aug 3, 2020
    Bro I watched the whole.thing and was super let down at the end of it man. You know how they always play songs when they fade out to the credit roll and during the credits?
    I was angry that I didn't hear this... It would have been f--king perfect.

    (Let's see how long before YouTube Yanks that for 2 copyrights lol)
    Yeah sure clearance blah blah blah but work should have been put in to make this the credit roll song, then I wouldn't of been so disappointed sitting through the entire goddamn thing.

    Never even heard of red state I'm bout to check that out right now actually.

    Also @Spatula the Candyman remake is Jordan Peele, I think it looks promising. I really hope they release that f--king movie on demand instead of pushing it back a year like every other movie. I forgot about that movie coming out
     
    Last edited: Aug 3, 2020
    1
    Michael Myers likes this.
    1
    Michael Myers likes this.
    Sep 24, 2020
  8. M Solo
    Posts: 3,758
    Likes: 13,265
    Joined: Feb 15, 2011

    M Solo Back on my bully.

    Aug 3, 2020
    Just clicked on a picture of the credits for Halloween Kills on Twitter and WOW I just spoiled the f--k out of myself. I wanted to see who composed this one, top billing, ect- Nope. Major f--king spoiler. Lots of people have seen this movie so avoiding spoilers the next 15 months is going to be impossible. I'm heated. f--k Universal
     
    1
    Michael Myers likes this.
    1
    Michael Myers likes this.
    Sep 24, 2020
  9. pHiLLip fARkLe
    Posts: 4,874
    Likes: 7,587
    Joined: Feb 15, 2011

    pHiLLip fARkLe The Last Laugh.

    Aug 3, 2020
    I don't get why certain studios are releasing movies on demand for twenty bucks and others are pushing them back a year but releasing the entire synopsis of the films. Shit is retarded and gonna f--k their money up even more
     
    1
    Michael Myers likes this.
    1
    Michael Myers likes this.
    Sep 24, 2020
  10. Michael Myers
    Posts: 33,612
    Likes: 62,906
    Joined: Feb 28, 2011

    Michael Myers Moderator

    Aug 4, 2020
    Dumb shits should have just released it

    But yeah we already know there's another one so its obvious michael and laurie are gonna be alive so curious (dont tell me lol) what major spoiler there can be
     
    Sep 24, 2020
  11. M Solo
    Posts: 3,758
    Likes: 13,265
    Joined: Feb 15, 2011

    M Solo Back on my bully.

    Aug 4, 2020

    Not saying a word brother. Just heads up that spoilers are going to be EVERYWHERE.
     
    1
    Michael Myers likes this.
    1
    Michael Myers likes this.
    Sep 24, 2020
  12. Michael Myers
    Posts: 33,612
    Likes: 62,906
    Joined: Feb 28, 2011

    Michael Myers Moderator

    Aug 4, 2020
    Nice, just 2.5 months away!!

    Plus a f--king year smh
     
    Sep 24, 2020
  13. The Moon Man
    Posts: 3,200
    Likes: 5,107
    Joined: Nov 28, 2014
    Location: Somewhere in space

    The Moon Man Out of my mind

    Aug 4, 2020
    Just downloaded Becky. Going to give it a spin. Kevin James in a serious role though :what22:
     
    1
    pHiLLip fARkLe likes this.
    1
    pHiLLip fARkLe likes this.
    Sep 24, 2020
  14. pHiLLip fARkLe
    Posts: 4,874
    Likes: 7,587
    Joined: Feb 15, 2011

    pHiLLip fARkLe The Last Laugh.

    Aug 7, 2020
    I fucked with that Becky movie it was def worth watching. about to watch cocoon, I've never seen it and Seth rogen always references this movie so I might as well watch it to see why it sticks with him
     
    1
    The Moon Man likes this.
    1
    The Moon Man likes this.
    Sep 24, 2020
  15. The Moon Man
    Posts: 3,200
    Likes: 5,107
    Joined: Nov 28, 2014
    Location: Somewhere in space

    The Moon Man Out of my mind

    Aug 7, 2020

    Becky was great but I wasn't keen on the ending. It was like Home Alone goes extreme.
     
    1
    pHiLLip fARkLe likes this.
    1
    pHiLLip fARkLe likes this.
    Sep 24, 2020
  16. pHiLLip fARkLe
    Posts: 4,874
    Likes: 7,587
    Joined: Feb 15, 2011

    pHiLLip fARkLe The Last Laugh.

    Aug 7, 2020
    That's what they marketed it as LOL

    Is more of a home alone tho...
    Culkins brother's even in it
     
    Sep 24, 2020
  17. The Moon Man
    Posts: 3,200
    Likes: 5,107
    Joined: Nov 28, 2014
    Location: Somewhere in space

    The Moon Man Out of my mind

    Aug 7, 2020
    I'll watch this one. You should do a FARkLe recommendeds thread man, you got some great suggestions
     
    1
    pHiLLip fARkLe likes this.
    1
    pHiLLip fARkLe likes this.
    Sep 24, 2020
  18. pHiLLip fARkLe
    Posts: 4,874
    Likes: 7,587
    Joined: Feb 15, 2011

    pHiLLip fARkLe The Last Laugh.

    Aug 7, 2020
    Right on I appreciate it, not a horror movie but I posted in the last movie thread about an American pickle, just came out on HBO max and it's one of Seth Rogen's best movies
     
    Sep 24, 2020
  19. The Moon Man
    Posts: 3,200
    Likes: 5,107
    Joined: Nov 28, 2014
    Location: Somewhere in space

    The Moon Man Out of my mind

    Aug 7, 2020
    That's the weirdest sounding movie ever haha. Pickled for a hundred years? I'm in for this wild ride.
     
    1
    pHiLLip fARkLe likes this.
    1
    pHiLLip fARkLe likes this.
    Sep 24, 2020
  20. pHiLLip fARkLe
    Posts: 4,874
    Likes: 7,587
    Joined: Feb 15, 2011

    pHiLLip fARkLe The Last Laugh.

    Aug 7, 2020
    Bro it's hilarious, I love his accent and some of the jokes in it are great. Really impressed with it.
     
    Sep 24, 2020