Amarett
Posts 550
Ratio 1:1.7

About Amarett

    1. emostar
      emostar Dec 30, 2018
      i’m just here for a brief moment in time
      2 2
      Ordinary Joel and TimmyT like this.
      1. TimmyT
        TimmyT Dec 30, 2018
        1 1
        Ordinary Joel likes this.
      2. emostar
        emostar Dec 31, 2018
        hey lol ya idk for how long <3
        1 1
        Ordinary Joel likes this.
      3. Jay Zeus
        Jay Zeus Jan 1, 2019
        *Alexa Plays "Vienna" by "The Fray* "There's really no way to reach E. 'Cause she's allllllllllllreeeeady gonnnnne!!!!"
        0 0
    2. TimmyT
      TimmyT Sep 22, 2018
      so glad to have you back :)
      1 1
      Amarett likes this.
      1. Amarett
        Amarett Sep 22, 2018
        Thats so sweet .. plan on staying a bit just as long as there’s shit to talk bout.

        Slim pickens but not all is lost lol
        0 0
    3. Jay Zeus
      Jay Zeus Sep 15, 2018
      I'm sorry for your loss, mah nigga.
      1 1
      Kevin likes this.
      1. View previous comments...
      2. Alchemist34
        Alchemist34 Sep 16, 2018
        he's my pet rat
        0 0
      3. Jay Zeus
        Jay Zeus Sep 16, 2018
        My first pet's name was Felicidad. He was a Lhasa Apso. Yes, I know that's a dog who was bred of Tibetan Descent with a Hispanic Name. I wasn't born yesterday. But I definitely empathize. Sending you my sincerest condolences, Amarett. Felicidad passed away, Four Autumns Ago. *Sighs* I hope bereaving has been getting easier for you, as the time rolls on.
        0 0
      4. Zebedee
        Zebedee Sep 16, 2018
        ^batshit
        0 0
    4. Amarett
      Amarett Jun 30, 2017
      You done fucked up
      3 3
      1. View previous comments...
      2. JMG
        JMG Jun 30, 2017
        Will u will be 48 one day.. and u will still be a loser. I smoke crack but have more money than you.
        3 3
        Sqrt Sqrt, Amarett and Ordinary Joel like this.
      3. Mano
        Mano Jul 1, 2017
        And you won't make it to 48
        2 2
        Sqrt Sqrt and Ordinary Joel like this.
      4. JMG
        JMG Jul 1, 2017
        Bitch I'll be on first 48 if u keep running your mouth
        1 1
        Sqrt Sqrt likes this.
    5. Australia
      Australia Feb 27, 2017
      start posting again u old tart
      4 4
      1. View previous comments...
      2. Final
        Final Feb 28, 2017
        I thought Koolo banned her
        2 2
        Sqrt Sqrt and Ordinary Joel like this.
      3. Australia
        Australia Feb 28, 2017
        nah i think it was one of those "behave or i ban" "ok bye" situations
        3 3
        Sqrt Sqrt, Amarett and Ordinary Joel like this.
      4. Mano
        Mano Feb 28, 2017
        I think he gave her a 3 day ban but she has been back since. Also yes retirement home is a very real possibility
    6. Amarett
      Amarett Mar 14, 2016
      Swear to Christ .. gonna bitch slap the toad ... clogging toilet .. soap got hairs on it ..wtf .. why she touchin my soap?
      2 2
      1. View previous comments...
      2. Mano
        Mano Mar 14, 2016
        Then why are you so opposed to talking to her on Kik, @Zep?
        2 2
        Ordinary Joel and Amarett like this.
      3. Zep
        Zep Mar 14, 2016
        cause I'm a c-nt
        1 1
        Amarett likes this.
      4. Amarett
        Amarett Mar 14, 2016
        kik ... hit me up .. you use, Mano?

        Ama_Dirge
        0 0
    7. Amarett
      Amarett Mar 14, 2016
      Last two days off ... :emoji_slight_frown:
      1 1
      Nori likes this.
    8. Amarett
      Amarett Mar 14, 2016
      Dog ran off with last tampon.
      2 2
      Nori and Bojack like this.
    9. Amarett
      Amarett Mar 12, 2016
      Roommate got her squat, wart nose, oxygen wearin friend spendin night. like a toad on a mossy log
      5 5
      Deadpool, Nori, Loyalty and 2 others like this.
      1. View previous comments...
      2. Lonny Breaux
        Lonny Breaux Mar 12, 2016
        :hov: :lmaooo: :hov:
        1 1
        Amarett likes this.
      3. Loyalty
        Loyalty Mar 12, 2016
        Time to get your own place Ama :hov:
        1 1
        Amarett likes this.
      4. Amarett
        Amarett Mar 14, 2016
        Going back to Cali.. Months end.
        2 2
        Nori and Loyalty like this.
    10. Amarett
      Amarett Mar 10, 2016
      jealous bitches be hatin
      2 2
      Nori and Enigma like this.
      1. Jay Zeus
        Jay Zeus Mar 10, 2016
        And we just keep on flickin' the switch after she baitin'.
        1 1
        Amarett likes this.
    11. Amarett
      Amarett Mar 9, 2016
      Tinder ... yay or nay?
      1 1
      Nori likes this.
      1. TimmyT
        TimmyT Mar 9, 2016
        yay! i've met 2 girls from tinder. going to be meeting one more very soon. the cool thing about tinder is that it filters out the people who aren't interested in you. in other words, you can't even message someone unless you match with them. it doesn't work that way on plenty of fish/ ok cupid etc
        1 1
        Amarett likes this.
      2. cpt awesome WPG joint acc
        cpt awesome WPG joint acc Mar 9, 2016
        2 2
        Ordinary Joel and Amarett like this.
    12. Amarett
      Amarett Mar 8, 2016
      gots to pee but don't wanna get out of bed
      3 3
      Ordinary Joel, Deadpool and Bojack like this.
      1. Prosciutto
        Prosciutto Mar 8, 2016
        just do it
        0 0
      2. Prosciutto
        Prosciutto Mar 8, 2016
        blame it on the dog
        3 3
        Flacko, Amarett and Bojack like this.
    13. Amarett
      Amarett Mar 1, 2016
      Taken up kick boxing again .. Pretty sure this is the pre-death feeling. . Ugh.
      0 0
      1. Venblavi
        Venblavi Mar 1, 2016
        ama imma need u to level with me here fam.... how flexible are u legs?
        0 0
      2. Amarett
    14. Amarett
      Amarett Mar 1, 2016
      Took up kick boxing again.
      0 0
    15. Amarett
      Amarett Mar 1, 2016
      time is going by so slow .. days off shouldn't be this lame
      0 0
      1. Views
        Views Mar 1, 2016
        wtf is up with the forum
        1 1
        Amarett likes this.
      2. Amarett
        Amarett Mar 1, 2016
        Idk bout you. Missing my JMG.
        0 0
    16. Amarett
      Amarett Feb 29, 2016
      ffs this c-nt best gimme what I want
      0 0
      1. Immy
        Immy Feb 29, 2016
        what do u want
        1 1
        Amarett likes this.
      2. Mike02
        Mike02 Feb 29, 2016
        Big d-ck and some good tongue? :emoji_wink:
        1 1
        Amarett likes this.
      3. Amarett
        Amarett Feb 29, 2016
        lol Arch ... always d-ck with you ...

        cancelled plans for this late ass bitch .. we've a mutual understanding .. always get mine first
        1 1
        Mike02 likes this.
    17. Amarett
      Amarett Feb 27, 2016
      Watchin roommates a.d.d 7 yo niece . bout to blow
      0 0
      1. View previous comments...
      2. Jay Zeus
        Jay Zeus Feb 27, 2016
        I'd be straight edge as f--k for that amount of money.
        1 1
        Amarett likes this.
      3. Amarett
        Amarett Feb 27, 2016
        Want whatever it is you're on lol
        0 0
      4. Jay Zeus
        Jay Zeus Feb 27, 2016
        Sober as f--k right now tbh. Meh.
        0 0
    18. Amarett
      Amarett Feb 25, 2016
      Hate waiting.. esp while craving .... f--k me
      3 3
      Mimi, Rick James and Judas Black like this.
      1. Amarett
        Amarett Feb 25, 2016
        haha I'm a c-nt
        1 1
        Deadpool likes this.
    19. Jack Burton
      1 1
      Amarett likes this.
    20. Kevin
      Kevin Aug 8, 2011
      :'( @ Danny
      0 0
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...