1. Introducing: SXN Kings

    The most-active poster(s) in each SXN are now badged with a crown next to their name/avatar in that sxn:

    See here for add’l info, including current kings & criterias.
eddie313
Posts 12,348
Ratio >1:1

About eddie313

  • Feb 15, 2011
  • Last Activity: Jul 11, 2020 at 8:08 PM
    1. eddie313
      eddie313 Jul 11, 2020 at 5:10 AM
      J colebwhre he go we need that kendrick collab album
      0 0
    2. eddie313
      eddie313 Jun 25, 2020
      Almost liked my own post lmao
      0 0
    3. eddie313
      eddie313 Jun 4, 2020
      Still had Covid 19 decorations up and riot season is already here damn
      1 1
      Slyk likes this.
    4. eddie313
      eddie313 Apr 5, 2020
      Toot and wipe ha
      0 0
    5. eddie313
      eddie313 Apr 2, 2020
      WestSide Gunn droppin tonight?
      0 0
    6. eddie313
      eddie313 Apr 1, 2020
      The new Caskey album is coo...
      0 0
    7. eddie313
      eddie313 Mar 25, 2020
      Looks like status updates got the ChadCunt virus
      0 0
    8. eddie313
      eddie313 Mar 11, 2020
      Jay Electronica album
      1 1
      TimmyT likes this.
    9. eddie313
      eddie313 Jan 21, 2020
      This beats taking me back to my D12 days when we hit the club to go and hell raise...
      0 0
      1. joeyp363
        joeyp363 Jan 22, 2020
        Best song on the album
        0 0
    10. eddie313
      eddie313 Jan 19, 2020
      Im obsessed with the new Em album Those Kinda Nights omg thank you Em
      0 0
    11. eddie313
      eddie313 Jan 18, 2020
      Banner of the year
      0 0
    12. eddie313
      eddie313 Jan 17, 2020
      Darkness
      0 0
    13. eddie313
      eddie313 Jan 13, 2020
      Drake verse on Life is Good is fire
      0 0
    14. eddie313
      eddie313 Jan 6, 2020
      Ya Ricky was funny
      0 0
    15. eddie313
      eddie313 Jan 4, 2020
      Dont make me pop the trunk on youuu #Iran
      2 2
      Alpha and Lil Squeed like this.
    16. eddie313
      eddie313 Dec 19, 2019
      Skylar been bumpin the new Em album in her hot tub sniffing lines of coke with the same dollar Em wrote boner on
      2 2
      Guma and Rick James like this.
      1. relapse 2
        relapse 2 Dec 19, 2019
        lmao they deffinitley fucked
        1 1
        Rick James likes this.
      2. Rick James
        Rick James Dec 19, 2019
        Bitch is nasty, but still fuckable tbh
        0 0
    17. eddie313
      eddie313 Dec 17, 2019
      Em album gonna be sick
      1 1
      Rick James likes this.
      1. TimmyT
        TimmyT Dec 18, 2019
        bad trolling. he just doesn't have it anymore
        1 1
        Zeugma likes this.
    18. eddie313
      eddie313 Dec 3, 2019
      Fat Joe droppin his final album Friday holy crap...and Em on the album wow
      0 0
    19. eddie313
      eddie313 Dec 1, 2019
      End of "We Made You" Ems says Doc Dre 2020..." Man 2020 will be lit af...they been planning this for years
      0 0
      1. Guma
        Guma Dec 1, 2019
        They didn't.
        0 0
    20. eddie313
      eddie313 Nov 28, 2019
      The Game -The Light
      0 0
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...