K18 El Duderino
Posts 4,324
Ratio 1:1.8

About K18 El Duderino

  • Dec 11, 2014
  • Last Activity: Sep 25, 2021 at 10:17 AM

Most Posts - September

  • Marsh
    1309
  • Ricky
    1042
  • Carnifex
    470
  • 0 likes
    413
  • Z Gangsta
    341
  • jankland
    328
  • hargydon
    305
  • the lyricvore
    281
  • Jermaine Kole Country
    275
  • changedmynameformoney
    259
  • Winterindecember
    251
  • poop dogg
    233
    1. K18 El Duderino
      K18 El Duderino Jul 17, 2021
      Finally got my 1st perfomance since Covid hit comin up August 13th! Its nice to get back into the swing of things
      4 4
      1. Ricky
        Ricky Jul 18, 2021
        Don't forget to post some videos! Also, we finally need to collab broski, it's been long overdue
        1 1
        K18 El Duderino likes this.
      2. K18 El Duderino
        K18 El Duderino Jul 19, 2021
        I will! Its all going to be new music too so were gonna shut that function down lol. Yeah we do! Ive been ready whenever!
        1 1
        Ricky likes this.
    2. K18 El Duderino
      K18 El Duderino Jun 3, 2021
      why is this forum so dead now days
      0 0
      1. Guma
        Guma Jun 3, 2021
        Cause you are not as active as you were.
      2. Sign Language
      3. Captain Awesome AKA Papa
        Captain Awesome AKA Papa Jun 4, 2021
        last month was def one of the most active its been in a min outside an em album drop lol. we are a far way from how bad it was in 2019. so anyway,, the answer to this is always 'people who wonder why its dead arent actually posting/creating threads' lol
        2 2
    3. K18 El Duderino
      K18 El Duderino Dec 20, 2020
      anyone wanna get a seasonal job in Alaska this upcoming summer?
      1 1
      RetiredAccount likes this.
      1. RetiredAccount
        RetiredAccount Dec 20, 2020
        maybe? details?
        0 0
    4. K18 El Duderino
      K18 El Duderino Dec 17, 2020
      I think imma spend the rest of my day writing music
      0 0
    5. K18 El Duderino
      K18 El Duderino Dec 12, 2020
      put away the crack before the crack puts you away
      0 0
    6. K18 El Duderino
      K18 El Duderino Dec 10, 2020
      Holy s--- Im back y'all
      3 3
      JG2, Sign Language and JB21 like this.
      1. View previous comments...
      2. JG2
        JG2 Dec 10, 2020
        woah heyyy, i just logged in today for the first time in a long time. nice seeing you here, hope you're doing well
        1 1
        K18 El Duderino likes this.
      3. K18 El Duderino
        K18 El Duderino Dec 11, 2020
        Ive been doing pretty good! Ive been living life, just got back from Colorado the other day! Im glad m homies are still holding the fort down!
        2 2
        JG2 and Sign Language like this.
      4. JG2
        JG2 Dec 13, 2020
        glad to hear that bro! bless
        1 1
        K18 El Duderino likes this.
    7. K18 El Duderino
      K18 El Duderino Apr 12, 2020
      happy easter f---ers
      0 0
    8. K18 El Duderino
      K18 El Duderino Dec 21, 2019
      Ive been ghost on here recently but new music is on the way! Ive been busy with shows and work. life is good atm
      1 1
      Ricky likes this.
      1. Ricky
        Ricky Dec 21, 2019
        Bring it on mate! I need to cook up some beats for you.
        1 1
        K18 El Duderino likes this.
      2. K18 El Duderino
        K18 El Duderino Dec 21, 2019
        yezzir most def!
        1 1
        Ricky likes this.
    9. K18 El Duderino
      K18 El Duderino Dec 21, 2019
      Rise of Skywalker was dope af. I enjoyed it
      1 1
      Ricky likes this.
      1. Ricky
        Ricky Dec 21, 2019
        FINALLY SOMEONE!
        1 1
        K18 El Duderino likes this.
      2. K18 El Duderino
        K18 El Duderino Dec 21, 2019
        I don't understand all of the hate. best out of the trilogy imo.
        1 1
        Ricky likes this.
      3. Ricky
        Ricky Dec 22, 2019
        That's exactly what I said
        1 1
        K18 El Duderino likes this.
    10. K18 El Duderino
      K18 El Duderino Nov 27, 2019
      I need to post more
      1 1
      Slyk likes this.
    11. K18 El Duderino
      K18 El Duderino Nov 17, 2019
      has anyone been watching the mandalorian
      2 2
      JB21 and Ricky like this.
      1. View previous comments...
      2. Ricky
        Ricky Nov 20, 2019
        Baby **** better not die tho, I'd be mad af if they just teased us with this "thing" just to k--- it
        2 2
        K18 El Duderino and JB21 like this.
      3. K18 El Duderino
        K18 El Duderino Nov 24, 2019
        Nah hes gonna have a big role I think in the whole season. I don't see him going anywhere
        2 2
        JB21 and Ricky like this.
      4. JB21
        JB21 Nov 24, 2019
        He best have a prominent role haha
        2 2
        K18 El Duderino and Ricky like this.
    12. K18 El Duderino
      K18 El Duderino Aug 21, 2019
      Everyone should go check out my (DEDpro) new 6 song project titled "DEDhed Confessions" You can find a link in the creative section
      0 0
    13. K18 El Duderino
      K18 El Duderino Aug 20, 2019
      just did a 40 minute set and im d--- near dead
      2 2
      Slyk and Ricky like this.
    14. K18 El Duderino
      K18 El Duderino Aug 13, 2019
      Why Disney always gotta play with my nostalgia?
      1 1
      Jay Zeus likes this.
      1. Jay Zeus
        Jay Zeus Aug 13, 2019
        'Cause Disney only lives to ruin millennial childhoods, one unnecessary reboot at a time.
        0 0
    15. K18 El Duderino
      K18 El Duderino Aug 13, 2019
      Missionary the manicotti
      0 0
    16. K18 El Duderino
      K18 El Duderino Aug 9, 2019
      do yall believe in parallel universes
      1 1
      Jay Zeus likes this.
      1. Jay Zeus
        Jay Zeus Aug 10, 2019
        Definitely. I'm living in one. Gotta be. 'Cause I'm cool as f---, but get the s----dog treatment, everywhere I go. And when I die, everybody will be on my d-ck.
        1 1
        K18 El Duderino likes this.
    17. K18 El Duderino
      K18 El Duderino Aug 6, 2019
      cocaine is a h--- of a drug
      1 1
      Ricky likes this.
      1. Ricky
        Ricky Aug 6, 2019
        indeed
        1 1
        K18 El Duderino likes this.
    18. K18 El Duderino
      K18 El Duderino Aug 5, 2019
      Slug from Atmosphere >>>
      2 2
      Jay Zeus and Ricky like this.
    19. K18 El Duderino
      K18 El Duderino Jul 18, 2019
      so the US just shot down a Iranian drone. Wonder how this will play out
      1 1
      Slyk likes this.
      1. Slyk
        Slyk Jul 19, 2019
        mother f---
        1 1
        K18 El Duderino likes this.
    20. K18 El Duderino
      K18 El Duderino Jul 17, 2019
      Does anyone on this site live near Birmingham Alabama. Ill be performing a show there on August 22nd.
      1 1
      Slyk likes this.
      1. Slyk
        Slyk Jul 17, 2019
        i don't, but that's dope
        1 1
        K18 El Duderino likes this.
      2. K18 El Duderino
        K18 El Duderino Jul 17, 2019
        h--- yeah man, hopefully ill be able to start going further and further out with these shows
        1 1
        Slyk likes this.
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...