Told y'all Joe Rogan is a piece of s---

Started by OwI, Feb 15, 2019, in Music Add to Reading List

  1. OwI
    Posts: 17,209
    Likes: 38,081
    Joined: Mar 22, 2016

    OwI I was riding on a bike on a very late night

    Feb 15, 2019

    Maaan f--- this guy
     
    #1
    0 0
    May 26, 2022
  2. JIGGA MANE
    Posts: 3,885
    Likes: 9,157
    Joined: Apr 24, 2015

    Feb 15, 2019
    Dudes a centrist p---- anyway
     
    #2
    0 0
    May 26, 2022
  3. thatmotherfkr
    Posts: 339
    Likes: 337
    Joined: Nov 18, 2017

    Feb 15, 2019
    Lol watch the whole podcast, he said he had a great time and then later went to see the sequel in the same theater. After his recount of going to see a movie in a black theater s---, I wanna go...sounded so much more fun. Alex Jones is so desperate to take the heat off himself it pathetic
     
    #3
    0 0
    May 26, 2022
  4. dna hits
    Posts: 4,957
    Likes: 3,246
    Joined: May 3, 2017

    Feb 15, 2019
    Joe Rogan is legit and a good dude. Great podcasts. Non biased dude.
     
    #4
    1
    King V likes this.
    1
    King V likes this.
    May 26, 2022
  5. Charlie Work
    Posts: 14,879
    Likes: 25,806
    Joined: Nov 28, 2014

    Charlie Work Level 5 Goblin

    Feb 15, 2019
    He's given far more racist people platforms on his show.
     
    #5
    3
    OwI, JIGGA MANE and Enigma like this.
    3
    OwI, JIGGA MANE and Enigma like this.
    May 26, 2022
  6. Tone Riggz
    Posts: 2,464
    Likes: 4,267
    Joined: Feb 16, 2011
    Location: Queens, NY, USA

    Tone Riggz There's No Cure For Being A C*nt

    Feb 15, 2019
    He'll get crucified on social media today for that but he's also a comic who's trying to be funny alongside a guy like Joey Diaz who makes Rogan sound like a cub scout. To me, the barometer is Michael Richards when it comes to comics. Rogan's joke doesn't go near Richards. The fact that Alex Jones is peddling this makes it funny tbh.
     
    #6
    0 0
    May 26, 2022
  7. thatmotherfkr
    Posts: 339
    Likes: 337
    Joined: Nov 18, 2017

    Feb 16, 2019
    as we all know Alex Jones' main agenda is defending dead babies and black people...wait, one or more of those things MIGHT not actually be true...
     
    #7
    0 0
    May 26, 2022