Kanye West - Bye Bye Baby & Law of Attraction

Started by J Dilla, Jul 15, 2019, in Kanye West Add to Reading List

  1. J Dilla
    Posts: 1,519
    Likes: 1,908
    Joined: Feb 8, 2016

    J Dilla

    Master donut maker.

    Jul 15, 2019
     
    Last edited: Jul 17, 2019
    Aug 23, 2019
  2. Michael Myers
    Posts: 29,306
    Likes: 51,457
    Joined: Feb 28, 2011

    Michael Myers

    The Boogeyman Is Coming

    Jul 15, 2019
    People are f--king insane lmfao
     
    #2
    1
    Xmipod likes this.
    1
    Xmipod likes this.
    Aug 23, 2019
  3. J Dilla
    Posts: 1,519
    Likes: 1,908
    Joined: Feb 8, 2016

    J Dilla

    Master donut maker.

    Jul 15, 2019
    Ik haha, at this rate, we'll have the complete OG SNL "Yandhi". Sounds like most are demos though.
     
    #3
    1
    Big Cuntry likes this.
    1
    Big Cuntry likes this.
    Aug 23, 2019
  4. Xmipod
    Posts: 9,266
    Likes: 18,569
    Joined: Jul 3, 2015

    Xmipod

    The GOAT

    Jul 15, 2019
    I hope they GB these, especially bye bye baby, sounds great
     
    #4
    1
    Michael Myers likes this.
    1
    Michael Myers likes this.
    Aug 23, 2019
  5. J Dilla
    Posts: 1,519
    Likes: 1,908
    Joined: Feb 8, 2016

    J Dilla

    Master donut maker.

    Jul 15, 2019
     
    #5
    1
    Lil Squeed likes this.
    1
    Lil Squeed likes this.
    Aug 23, 2019
  6. Boos
    Posts: 8,524
    Likes: 11,394
    Joined: Feb 15, 2011

    Boos

    Nova Nation

    Jul 16, 2019
    Not gonna listen to the leak of it then. I’m glad the one still in consideration is being the best received online from what I can tell
     
    #6
    0 0
    Aug 23, 2019
  7. Michael Myers
    Posts: 29,306
    Likes: 51,457
    Joined: Feb 28, 2011

    Michael Myers

    The Boogeyman Is Coming

    Jul 16, 2019
    Sure but I'm not gonna spend a dollar on a f--king demo w a shitty mumble verse lol
     
    #7
    2
    Xmipod and CSA like this.
    2
    Xmipod and CSA like this.
    Aug 23, 2019
  8. Genemon123
    Posts: 124
    Likes: 117
    Joined: Mar 26, 2017

    Genemon123

    Stay Wavy “Can U Be“

    Jul 16, 2019
    This coming for sure. They already finished the GB. It should come out tomorrow
     
    #8
    0 0
    Aug 23, 2019
  9. joeyp363
    Posts: 7,253
    Likes: 8,136
    Joined: Feb 15, 2011

    Jul 17, 2019
    Would rather slit my wrists than listen to this trash
     
    #9
    1
    Rick likes this.
    1
    Rick likes this.
    Aug 23, 2019
  10. J Dilla
    Posts: 1,519
    Likes: 1,908
    Joined: Feb 8, 2016

    J Dilla

    Master donut maker.

    Jul 17, 2019
    They leaked
     
    #10
    1
    Lil Squeed likes this.
    1
    Lil Squeed likes this.
    Aug 23, 2019
  11. Lil Squeed
    Posts: 21,505
    Likes: 48,203
    Joined: May 5, 2015

    Lil Squeed

    what it do BABYYYY

    Jul 17, 2019
    I'm sure this won't get taken down in like 15 minutes


     
    #11
    2
    Michael Myers and King V like this.
    2
    Michael Myers and King V like this.
    Aug 23, 2019
  12. Lil Squeed
    Posts: 21,505
    Likes: 48,203
    Joined: May 5, 2015

    Lil Squeed

    what it do BABYYYY

    Jul 17, 2019
    both these kind of hard tbh
     
    #12
    1
    Xmipod likes this.
    1
    Xmipod likes this.
    Aug 23, 2019
  13. Lil Squeed
    Posts: 21,505
    Likes: 48,203
    Joined: May 5, 2015

    Lil Squeed

    what it do BABYYYY

    Jul 17, 2019
    I can't stop listening to Chakras
     
    #13
    2
    Evad and Xmipod like this.
    2
    Evad and Xmipod like this.
    Aug 23, 2019
  14. J Dilla
    Posts: 1,519
    Likes: 1,908
    Joined: Feb 8, 2016

    J Dilla

    Master donut maker.

    Jul 17, 2019
    Supposedly the only track that's still on the album. Shit has maaaaad potential.
     
    #14
    2
    Xmipod and Lil Squeed like this.
    2
    Xmipod and Lil Squeed like this.
    Aug 23, 2019
  15. Boos
    Posts: 8,524
    Likes: 11,394
    Joined: Feb 15, 2011

    Boos

    Nova Nation

    Jul 17, 2019
    Better than any songs off Ye besides ghost town. Said I wouldn’t listen but I caved lol
     
    #15
    2
    Xmipod and Lil Squeed like this.
    2
    Xmipod and Lil Squeed like this.
    Aug 23, 2019
  16. Chewie
    Posts: 1,904
    Likes: 2,782
    Joined: Jul 14, 2015

    Chewie

    a legendary wookie warrior

    Jul 17, 2019
    Who the f--k paying for this shit lmao

    Not complaining tho
     
    #16
    1
    Lil Squeed likes this.
    1
    Lil Squeed likes this.
    Aug 23, 2019
  17. J Dilla
    Posts: 1,519
    Likes: 1,908
    Joined: Feb 8, 2016

    J Dilla

    Master donut maker.

    Jul 17, 2019
    Updated OP, "Chakras" is actually titled "Law of Attraction"
     
    #17
    1
    Lil Squeed likes this.
    1
    Lil Squeed likes this.
    Aug 23, 2019
  18. King V
    Posts: 3,612
    Likes: 7,714
    Joined: Oct 9, 2015

    King V

    Crystal Energy Healer

    Jul 19, 2019
    holy shit at bye bye baby. better than all of ye and Pablo.
     
    #18
    0 0
    Aug 23, 2019
  19. Evad
    Posts: 2,383
    Likes: 3,611
    Joined: Dec 8, 2015

    Evad

    we're gonna talk about e

    Jul 19, 2019
    Any working links?
     
    #19
    0 0
    Aug 23, 2019
  20. GawDEDEDE
    Posts: 2,285
    Likes: 3,585
    Joined: Feb 15, 2011

    Jul 19, 2019
    This, can anyone dm me a working link?
     
    #20
    0 0
    Aug 23, 2019