Background Image

Style Chooser

  1. Discuss all things music, sports, culture, and more with fans from all around the world.

    Sign me up.

Wisdom Teeth

Started by Coco, Feb 9, 2018, in Life

  1. Coco
    Posts
    23,283
    Likes
    48,926

    Coco

    Feb 9, 2018 Banned

    sup fellas, got 3 of these cunts almost through. 1 just popped through the other day. but the last one is a f--king dumb c-nt and it's growing out of my jaw sideways.

    So i'm pretty sure i need it surgically removed, but i'm a bit reluctant to pay $300 to the dentist, $120 per hour to an anesthesiologist and then a couple hundred on top of that for other dumb f--k fees

    So anyways I'm kinda feeling like if i wiggle and yank the f--ker everyday for a few months i can eventually rip it out - I had to do the same once before when an adult tooth grew in front of a baby tooth when i was a teen. once it was fairly loose I shoved a lever in there and pushed that f--ker down till it catapulted the tooth out of my gum.

    what do you guys reckon I should do?
     
    #1 Coco, Feb 9, 2018
    2
    Ordinary Joel and JB21 like this.
    2
    Ordinary Joel and JB21 like this.

    Sign up to get rid of this ad!
    Already a member? sign in.

  2. rip it out with ye f--king pliers mate ya crazy straya c-nt
     
    #2 Cx in the Chat, Feb 9, 2018
    2
    Ordinary Joel and Odyssey like this.
    2
    Ordinary Joel and Odyssey like this.
  3. Enigma
    Posts
    10,076
    Likes
    10,388

    Enigma

    Feb 9, 2018 I got money changing hands like mega man's fist

    I’d get it surgically removed. Impacted wisdom teeth can cause a lot of problems with teeth alignment & they’re difficult to clean which can lead to a cavity & what not. If it’s just one tooth getting removed, you can tell them to just numb you & not put you to sleep. It won’t take that long, probably about ~30-45 min. I got fam that works in the dental field so yeah.
     
    #3 Enigma, Feb 9, 2018
    1
    Ordinary Joel likes this.
    1
    Ordinary Joel likes this.
  4. Coco
    Posts
    23,283
    Likes
    48,926

    Coco

    Feb 9, 2018 Banned

    i dont think pliers would fit back there

    i'm gonna go with a hard f--k that. i got a fucken phobia of needles and a mild phobia of surgery while awake. not sure why. but that's pretty much why i have to get an anesthesiologist. like if they started cutting it out while i was awake i'd probs get halfway through before jumping out the seat and doing a runner
     
    #4 Coco, Feb 9, 2018
    2
    Ordinary Joel and Enigma like this.
    2
    Ordinary Joel and Enigma like this.
  5. SKUX
    Posts
    2,985
    Likes
    4,311

    SKUX

    Feb 9, 2018 Meth

    nah fam, if you did it your self it will hurt a shitload more and may lead to even more hefty dentist fees

    teeth aint worth f--king with
     
    #5 SKUX, Feb 9, 2018
  6. JB21
    Posts
    352
    Likes
    493

    JB21

    Feb 9, 2018

    Just suck it up and pay for it. I had to get all 4 removed
     
    #6 JB21, Feb 9, 2018
    2
    Ordinary Joel and Trackz like this.
    2
    Ordinary Joel and Trackz like this.
  7. Boos
    Posts
    7,608
    Likes
    10,027

    Boos

    Feb 9, 2018 Nova Nation

    Got my wisdom teeth out in the summer of 2016. I woke up in the middle but don't really remember anything besides the doctor closing my eyes. The dreams were so intense it felt like I was hopping dream to dream like inception. When it was over and I was allowed to wake up, I remember just thinking "I gotta tell all my boys to get their wisdom teeth out," cause that shit felt awesome. Then when I sobered up I said f--k that idea was stupid as shit and binged watched game of thrones for the first time while on my ass from the prescribed pills
     
    #7 Boos, Feb 9, 2018
    1
    Ordinary Joel likes this.
    1
    Ordinary Joel likes this.
  8. Enigma
    Posts
    10,076
    Likes
    10,388

    Enigma

    Feb 9, 2018 I got money changing hands like mega man's fist

    Was the same way when I was younger but i’ve gotten over it as I got older. When I was like 5, I had to get some cavities filled & I don’t numb easily so they had to give me 13 shots in my mouth & strap me down to a chair. Was absolutely terrified of needles for years after that.
     
    #8 Enigma, Feb 9, 2018
    1
    Ordinary Joel likes this.
    1
    Ordinary Joel likes this.
  9. El Plus Member
    Posts
    6,830
    Likes
    21,463

    El Plus Member

    Feb 9, 2018 Welcome to america, babydick

    Antagonize a local kangaroo til he smacks the shit and the tooth out u

    I had like a 3 hour surgery when I was like 17 to remove one. Just remember Dr kept saying "f--k, we shoulda waited" I passed out on my front porch when I got home

    Het c-nt u still make graphic art?
     
    #9 El Plus Member, Feb 9, 2018
    3
    Ordinary Joel, Odyssey and Coco like this.
    3
    Ordinary Joel, Odyssey and Coco like this.
  10. Coco
    Posts
    23,283
    Likes
    48,926

    Coco

    Feb 9, 2018 Banned

    :what22: I don't get this mindset, whenever I have to drop a shit ton of money on something i think of other shit the money could go towards, for example, "hmmm i can buy a cheap car or get a tooth removed hmmm" and when you think of it like that, i want a car.

    i haven't done it in a while, but yes I can me brooda. Actually i got a new GPU and windows 10 now so I can probably do it easier and actually have my tablet work without having to f--k around for 2 hours everytime i wanna use it

    yeah maybe. The dentist said i had to get that overlapping adult/baby tooth removed, proved them wrong then.
    dentist said I NEEDED bracers cause my teeth will be crooked when i'm adult (I have one out of place tooth in the bottom row of my mouth and idc about it and it's also given more space for my wisdom teeth to grow thru without complications (apart from the one sideways c-nt in the top row))
    My dentist was chinese though so maybe i should go to a different one
     
    #10 Coco, Feb 9, 2018
    1
    Ordinary Joel likes this.
    1
    Ordinary Joel likes this.

    Sign up to get rid of this ad!
    Already a member? sign in.

  11. Cyreides
    Posts
    16,060
    Likes
    24,396

    Cyreides

    Feb 9, 2018 gfy

    Had all 4 removed in 2016.

    Had to have them put me under, there was no way in hell I was gonna be awake during that shit
     
    #11 Cyreides, Feb 9, 2018
  12. El Plus Member
    Posts
    6,830
    Likes
    21,463

    El Plus Member

    Feb 9, 2018 Welcome to america, babydick

    Have u ever tried to sell anything?
    I was looking at some local artists paintings and I kinda liked this dudes paintings but when I emailed him his personal email said Patel so I figured he was Indian and i didn't want to give my hard earned money to a indian
     
    #12 El Plus Member, Feb 9, 2018
  13. Devil White
    Posts
    9,955
    Likes
    16,152

    Devil White

    Feb 9, 2018 The Noir Villian

    I still have mine

    so far no problems
     
    #13 Devil White, Feb 9, 2018
    1
    Ordinary Joel likes this.
    1
    Ordinary Joel likes this.
  14. Coco
    Posts
    23,283
    Likes
    48,926

    Coco

    Feb 9, 2018 Banned

    Yeah I painted a book cover for a lady in Western Australia for $500. that's like the most i've ever earned from a single painting. most of the stuff i've sold wasn't that expensive though. like i've sold A4 canvas prints for around $100-$150. But yeah haven't pursued it too much past couple years just cause my PC turned into a cuntbox. If you want to buy something off a non-indian hit ya boy up
     
    #14 Coco, Feb 9, 2018
    2
    Ordinary Joel and El Plus Member like this.
    2
    Ordinary Joel and El Plus Member like this.
  15. Coco
    Posts
    23,283
    Likes
    48,926

    Coco

    Feb 9, 2018 Banned

    also cheers for the reminder that my PC is different now, when it's not f--king HOT later on i'll have a sus of my tablet make sure it works
     
    #15 Coco, Feb 9, 2018
    2
    Ordinary Joel and El Plus Member like this.
    2
    Ordinary Joel and El Plus Member like this.
  16. El Plus Member
    Posts
    6,830
    Likes
    21,463

    El Plus Member

    Feb 9, 2018 Welcome to america, babydick

    I'll pm u later
     
    #16 El Plus Member, Feb 9, 2018
    2
    Ordinary Joel and Coco like this.
    2
    Ordinary Joel and Coco like this.
  17. Coco
    Posts
    23,283
    Likes
    48,926

    Coco

    Feb 9, 2018 Banned

    mad c-nt
     
    #17 Coco, Feb 9, 2018
    2
    Ordinary Joel and El Plus Member like this.
    2
    Ordinary Joel and El Plus Member like this.
  18. Trackz
    Posts
    8,523
    Likes
    14,297

    Trackz

    Feb 9, 2018 Boblo Boat

    Got all my wisdom teeth pulled. I've had a couple root canals done too. Thankfully I have a high tolerance for pain, because all of that stuff sucks.
     
    #18 Trackz, Feb 9, 2018
    1
    Ordinary Joel likes this.
    1
    Ordinary Joel likes this.
  19. Worm
    Posts
    9,889
    Likes
    38,433

    Worm

    Feb 9, 2018 Big Perm Big Worm

    I have one that came in horizontally impacted. Dentist said if they remove it they have to cut it in to sections and cut the f--k out of my gum and possibly cause nerve damage. It doesn't bother me that much so I'm trying not to go through that shit. More like retarded teeth amirite
     
    #19 Worm, Feb 9, 2018
  20. SHUDEYE
    Posts
    13,954
    Likes
    22,635

    SHUDEYE

    Feb 9, 2018 Kerser is the sickest.

    It's good to see there's still some smart people in the world. From one non-indian/normal person to another, thank you.
     
    #20 SHUDEYE, Feb 9, 2018
    3 3

    Sign up to get rid of this ad!
    Already a member? sign in.

Tags: