Is June 2018 The Best Month To Ever Exist In Hip-Hop?

Started by Gurj, Jun 12, 2018, in Music Add to Reading List

  1. Gurj
    Posts: 1,723
    Likes: 1,801
    Joined: Aug 19, 2017

    Jun 12, 2018
    With all of the albums set to release this month, and all of the albums that have already been released, is June 2018 the best month to ever exist in hip-hop?
     
    #1
    3
    Caine, eddie313 and Vad like this.
    3
    Caine, eddie313 and Vad like this.
    Jan 19, 2019
  2. Vad
    Posts: 2,299
    Likes: 3,464
    Joined: Dec 8, 2015

    Vad

    we're gonna talk about e

    Jun 12, 2018
    Yes /thread
     
    #2
    0 0
    Jan 19, 2019
  3. Big Dangerous
    Posts: 23,703
    Likes: 45,985
    Joined: Jun 30, 2015

    Big Dangerous

    World Heavyweight Champion

    Jun 12, 2018
    If Nas delivers I'm gonna say yes
     
    Jan 19, 2019
  4. Jew Money
    Posts: 4,552
    Likes: 6,299
    Joined: Jul 5, 2016

    Jun 12, 2018
    No because daytona was released in may
     
    #4
    1
    Caine likes this.
    1
    Caine likes this.
    Jan 19, 2019
  5. Zebedee
    Posts: 3,196
    Likes: 3,643
    Joined: Nov 15, 2017

    Zebedee

    its ya boy zeberdee

    Jun 12, 2018
    March actually.
     
    #5
    0 0
    Jan 19, 2019
  6. eddie313
    Posts: 11,979
    Likes: 9,587
    Joined: Feb 15, 2011

    eddie313

    KILLSHOT

    Jun 12, 2018
    Lol its good chill lol
     
    #6
    0 0
    Jan 19, 2019
  7. Maxson
    Posts: 1,240
    Likes: 2,159
    Joined: Oct 23, 2015

    Jun 12, 2018
    It's definitely the best month of the past 5 years.
     
    #7
    2
    Jay Zeus and Caine like this.
    2
    Jay Zeus and Caine like this.
    Jan 19, 2019
  8. Jew Money
    Posts: 4,552
    Likes: 6,299
    Joined: Jul 5, 2016

    Jun 12, 2018
    What no
     
    #8
    0 0
    Jan 19, 2019
  9. Worm
    Posts: 10,990
    Likes: 42,524
    Joined: Feb 15, 2011
    Location: New Jersey

    Worm

    Big Perm Big Worm

    Jun 12, 2018
    Frank Ocean didn't drop in June 2018 tho
     
    #9
    3
    Ordinary Joel, Juan Pablo and Packman like this.
    3
    Ordinary Joel, Juan Pablo and Packman like this.
    Jan 19, 2019
  10. Packman
    Posts: 6,549
    Likes: 8,884
    Joined: Nov 23, 2014

    Packman

    No My Name is Packman

    Jun 12, 2018
    Yeah I don't see a thug release yet so nope
     
    #10
    1
    SHUDEYE likes this.
    1
    SHUDEYE likes this.
    Jan 19, 2019
  11. Antman
    Posts: 1,599
    Likes: 1,941
    Joined: Feb 15, 2011

    Jun 12, 2018
    It’s a good year but get off Kanye’s nuts
     
    Jan 19, 2019
  12. dna hits
    Posts: 3,058
    Likes: 1,916
    Joined: May 3, 2017

    Jun 12, 2018
    Lol of course you bump this guy. @WPG claims channel orange is only a 5/10.
     
    Last edited: Jun 12, 2018
    #12
    0 0
    Jan 19, 2019
  13. nunofherdeiro
    Posts: 4,984
    Likes: 5,913
    Joined: Oct 16, 2017
    Location: LISBOA

    Jun 12, 2018
    May and June def. Are
     
    #13
    0 0
    Jan 19, 2019
  14. Worm
    Posts: 10,990
    Likes: 42,524
    Joined: Feb 15, 2011
    Location: New Jersey

    Worm

    Big Perm Big Worm

    Jun 12, 2018
    [​IMG]
     
    #14
    2
    Jay Zeus and Charlie Work like this.
    2
    Jay Zeus and Charlie Work like this.
    Jan 19, 2019
  15. Jakepaulerforlifelogang
    Posts: 10,062
    Likes: 19,860
    Joined: Oct 30, 2016

    Jun 12, 2018
    No idiot ye was a huge disappointment and ksg was just alright
    Nas album will be nASS and scorpion will be views 2.0
     
    Jan 19, 2019
  16. Squiddie Redd
    Posts: 20,705
    Likes: 45,849
    Joined: May 5, 2015

    Squiddie Redd

    where's the meat

    Jun 12, 2018
    Yes
     
    #16
    0 0
    Jan 19, 2019
  17. Tone Riggz
    Posts: 1,976
    Likes: 2,777
    Joined: Feb 16, 2011
    Location: Queens, NY, USA

    Tone Riggz

    There's No Cure For Being A C*nt

    Jun 12, 2018
    Nah but Nas and the homie Solace are dropping so it is cool tho
     
    #17
    0 0
    Jan 19, 2019
  18. Charlie Work
    Posts: 14,681
    Likes: 25,322
    Joined: Nov 28, 2014

    Charlie Work

    Level 5 Goblin

    Jun 12, 2018
    Only if you like beefs that go out with a whimper and inconsistent albums.
     
    #18
    1
    Jay Zeus likes this.
    1
    Jay Zeus likes this.
    Jan 19, 2019
  19. WPG
    Posts: 10,534
    Likes: 18,854
    Joined: Feb 15, 2011

    WPG

    retired

    Jun 13, 2018
    ..................what?
     
    #19
    0 0
    Jan 19, 2019
  20. Michael Myers
    Posts: 27,743
    Likes: 47,950
    Joined: Feb 28, 2011
    Location: Holland

    Michael Myers

    The Boogeyman is coming

    Jun 13, 2018
    I have hopes for Nas album being good but yeah in reality it wasn't all that great as we hoped
     
    #20
    0 0
    Jan 19, 2019